Лита тканина відрізняється високою зносостійкістю і довговічністю поряд з високими показниками міцності, що дозволяє значно полегшити монтаж конструкцій, що мають площу поверхні більше 10 квадратних метрів. Крім того, з часом вона не розтягується і не провисає.
Ламінована тканина має більш низьку вартість, в порівнянні з литою, і відмінно підходить для тих випадків, коли необхідна часта зміна значних обсягів рекламної інформації. Це може бути, як заміна банерів, розташованих всередині приміщень або на вулиці так і виготовлення нових основ для мобільних стендів Roll-UP, X-banner (павук), «бренд-вол», «прес-вол», «фотоволл» або тролів.
Монтаж банерів може здійснюватися за допомогою люверсів, які набиваються по периметру полотна і являють собою металеве кільце з отвором. Відстань між кільцями як правило складає від 30 до 50 см і залежить від розмірів банера і побажань замовника. Даний вид кріплення є найпоширенішим. Кріплення такого банера може здійснюватись за допомогою саморізів із застосуванням шайб, пластикових стяжок, хомутів або будь-якого іншого виду кріплення, яке забезпечить хороше натягнення полотна.
Ще одним способом монтажу є кріплення за допомогою мотузки, канату або тросу, що пропускаються в кишені, які проклеюються з двох сторін банера. Даний спосіб кріплення зручний, якщо необхідно закріпити банер в нестандартних умовах, відсутня стандартна конструкція для його кріплення або є необхідність його швидкого монтажу і демонтажу.
Якщо ж вам необхідно прикріпити банер безпосередньо до плоскої поверхні, то зробити це можна звичайними саморізами. В цьому випадку друкується баннерное полотно без люверсів.
Для коректного виготовлення банера необхідний якісний макет. Макети для банерів робляться в масштабі 1:1. Для банерів з люверсами по периметру макета обов'язково необхідний відступ від краю 40 мм - в цьому просторі не повинно бути ніяких важливих елементів і тексту.